12 اردیبهشت 1398



انتخاب مدل مانتو که با مناسبت ها، مراسم و مکان های خاص، مناسب خانم ها باشد و با سلیقه و ظاهر آن ها سازگاری داشته باشد، اهمیت بسیاری دارد. مانتوهای مختلف در طرح ها و رنگ های متنوع، اصلی ترین پوشش خانم ها محسوب می شود و قطعاً انتخاب و خرید آن برای بانوان، بسیار مهم است. تقریباً تمام خانم ها و دخترهای جوان برای خرید مانتو به فروشگاه های مانتو مراجعه می کنند. البته روش های مختلف برای خرید مدل های مانتو وجود دارد که در ادامه مطلب به آن ها خواهیم پرداخت.

فروشگاه های مانتو، معمولاً خدمات فروش مانتوهای خود را هم به صورت حضوری و به صورت اینترنتی به مشتریان ارائه می دهند. قطعاً خانم هایی که در انتخاب مدل مانتو ، اندکی بیشتر با تردید مواجه هستند به خرید حضوری مانتو، تمایل بیشتری دارند. آن دسته از افرادی که به خرید اینترنتی مانتو علاقه دارند، مدل مانتو را از طریق وبسایت های فروشگاه های مانتو انتخاب کرده و سپس آن را خریداری می نمایند.

قوانین و اصول ویژه ای برای انتخاب مدل مانتو و خرید از فروشگاه های مانتو وجود دارد که با توجه به آن می توانید بهترین مانتو را مطابق با سلیقه خود خریداری کنید. لطفاً با ما همراه باشید.

 

انتخاب مدل مانتو بر اساس فصل های سال

اگر قصد دارید بهترین مدل مانتو را انتخاب کنید پیشنهاد می کنیم در نگاه اول به فصلی که در آن قرار دارید توجه داشته باشید. طبیعتاً خرید یکی از مدل های مانتو که متناسب با یک فصل خاص است، بسیار راحت تر از زمانی است که بخواهید یک مدل مانتو، خارج از فصل خریداری کنید. اجازه دهید این مفهوم را با ذکر یک مثال توضیح دهیم.

فرض کنید در فصل تابستان قرار داریم و شما به عنوان یک خانم، قصد دارید یک مدل مانتو تابستانه خریداری کنید؛ برای خرید، چند گزینه پیش رو دارید؛ اول آنکه می توانید به فروشگاه های مانتو مراجعه کنید و بهترین مدل مانتو مورد علاقه خود را خریداری کنید؛ راهکار دوم این است که می توانید مدل های مانتو تابستانه را در وبسایت ها جستجو کنید و آن را به صورت اینترنتی تهیه نمایید؛ و مورد سوم آن است که مدل مانتو مورد نظر خود را که برای فصل تابستان مناسب است به صورت سفارشی از مزون های مانتو تهیه کنید.

با توجه به موارد فوق، خرید مانتوهای تابستانه از فروشگاه های مانتو در فصل تابستان بسیار ساده تر از تهیه یک پالتوی پشمی در این فصل می باشد؛ چرا که خرید پالتوی زنانه به فصل زمستان تعلق دارد.

بهترین روش برای آشنایی با انواع مدل مانتو در فصل های مختلف، استفاده از جستجو در وبسایت های اینترنت است. برای این کار کافی است عبارت هایی نظیر "مدل مانتو بهاره"، "مدل مانتو تابستانه" و ... را در گوگل، وارد کنید و نتایج را بررسی نمایید.

 

برای انتخاب مدل مانتو و خرید آن به چه نکاتی توجه کنیم؟

اولین نکته و البته مهم ترین عامل در انتخاب یک مدل مانتو مناسب، توجه به سن و ویژگی های ظاهری فرد است. به طور مثال، خرید مانتو برای خانم های میانسال، جوانان، دختران نوجوان و گروه های سنی بالاتر از 50 سال، با یکدیگر متفاوت است. معمولاً دختران جوان به انواع مدل مانتو با طرح ها و رنگ های شادتر علاقه دارند و خانم های میانسال، رنگ های تیره تر را برای خرید مانتو انتخاب می کنند.

در انتخاب مدل مانتو باید به اندازه و سایز فرد نیز دقت داشت. فرم و شکل بدن افراد با یکدیگر تفاوت دارد به همین دلیل فرآیند خرید مانتو برای خانم ها بر اساس شکل بدنی آن ها انجام می گیرد. به طور مثال، خانم های چاق، مدل مانتو راسته با رنگ های تیره تر را انتخاب می کنند و خانم های لاغر رنگ های روشن با مدل های تنگ تر و دارای دوخت کمری را می پسندند.

یکی دیگر از عوامل مهم در خرید مانتو که بر روی مدل مانتو و قیمت آن هم تأثیرگذار است، طرح، رنگ و جنس پارچه است. مانتوهای مختلف را می توانید در فروشگاه های مانتو مشاهده کنید که از پارچه های متفاوت تولید شده اند؛ مانتوهایی که از پارچه های ساده و بدن طرح دوخته شده اند اغلب برای کارمندان یا تولید طرح های اسپرت مناسب هستند. معمولاً مانتوهای مجلسی و مناسبتی دارای طرح های متنوع تری بوده و از خرج کار، پولک، منجوق، سنگ و مهره و ...، برای تزئین آن ها استفاده شده است.

پرطرفدارترین مدل مانتو توسط پارچه های طرح دار، خالدار، راه راه و ... تهیه می شوند. برخی از مدل های مانتو که به صورت فانتزی و لوکس دوخته می شوند معمولاً مورد پسند جوانترها بوده و برای مجالس و مراسم، مناسب هستند.

اگر شما هم به عنوان یک مشتری قصد دارید مدل مانتو متناسب با نیاز و ویژگی های خود خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم حتماً مدل های موجود در فروشگاه های مانتو را به دقت بررسی کنید و در نهایت، هزینه خرید یک مانتوی آماده را با هزینه دوخت سفارشی مانتو مقایسه کرده و برای خرید مانتو تصمیم گیری نمایید.

مدل های مانتو متناسب با تمام سلیقه ها