21 خرداد 1398



تهران پرجمعیت ترین شهر و پایتخت ایران است. کلان شهر تهران بازارها و مراکز خرید زیادی دارد که هر کدام از آنها کالاهای متنوع و خاصی را ارائه می دهند .ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا برخی از مراکز خرید تهران را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید....

خرید لباس مجلسی در تهران

 قیمت لباس مجلسی در تهران در مقایسه با سایر شهرهای ایران مناسب‌تر است. بعلاوه هر لباسی که در تهران مد می شود بعد از چند ماه به دیگر شهرستان ها ارسال می شود و این یکی از مزیت های خرید لباس مجلسی در تهران است.

برای خرید لباس مجلسی با قیمت مناسب میتوانید سری به بازار تهران بزنید.پاساژ کویتی ها در بازار بزرگ تهران معروف ترین فروشگاه در زمینه فروش لباس مجلسی  تهران است که شما میتوانید شیک ترین و جدیدترین  لباسهای زنانه را با قیمتی مناسب در این فروشگاه خریداری کنید.

پاساژ شانزه لیزه و پاساژ قائم تجریش از دیگر مراکز خرید در تهران هستند که خانم ها میتوانند با مراجعه به این پاساژها لباس موردنظر خود را با قیمتی مناسب خریداری کنند.

خرید مانتو در تهران

مانتو یکی از لباس های ضروری خانم های ایرانی است.همه ما در طول یکسال چند مدل مانتو میخریم.

اما همه ما دوست داریم مانتویی زیبا و با کیفیت ،با قیمتی مناسب خریداری کنیم.

اگر قصد خرید مانتو تهران  را دارید دستتان خیلی باز است چون در تهران در تمام مراکز خرید و خیابانها مانتو فروشی پیدا می شود.

بازار مانتو،بازار بزرگ رضا،بازار عبدل‌آباد،بازار امام‌زاده حسن،کوچه برلن،هفت‌تیر،میدان فاطمی،پاساژ کوروش، پاساژ قائم از بهترین مراکز خرید مانتو در تهران هستند که شما میتوانید برای خرید مانتو اسپرت و مانتو مجلسی ،پالتو،مانتو تابستانه،مانتو جلوباز و... به این فروشگاه ها مراجعه کرده و خرید کنید.

اگر قصد خرید مانتو دخترانه و اسپرت دارید میتوانید به بازار مانتو واقع در بازار بزرگ تهران مراجعه کنید.

در این بازار تمامی مانتو ها در مقایسه با سایر بازارها و مراکز فروش مانتو در تهران و سایر شهرستان ها مناسب تر هستند،چراکه تمامی اجناس به قیمت عمده به فروش میرسند.

مراکز خرید لباس عروس در تهران

روز عروسی یکی از رویایی ترین و به یاد ماندنی ترین روزهایی است که همه ما دوست داریم در آن بدرخشیم و از همه زیباتر و برتر باشیم .

یکی از مهمترین عواملی که در درخشیدن شما بسیار تاثیرگذار است انتخاب لباس عروس مناسب است .

لباس عروس طرح ها و رنگ های متنوعی دارد.اگر قصد خرید و یا اجاره لباس عروس در تهران دارید میتوانید به چهارراه امیراکرم بروید. چهارراه امیر اکرم سال های زیادی است که به مرکز مزون داران لباس عروس تهران تبدیل شده است. قیمت لباس عروس در این مرکز نسبت به نقاط شمالی تهران مناسب تر است.

بازار امام زاده حسن،خیابان میرداماد، نازی آباد، عبدل آباد و میدان محسنی هم مزون‌هایی برای لباس عروس دارند که شما میتوانید به این مزون ها در تهران مراجعه نمایید و متناسب با بودجه خود لباس عروس تهران را اجاره و یا خریداری کنید.

اگر مایلید بدون اتلاف وقت در مسیر فروشگاه ها همیشه اولین نفری باشید که از جدید ترین مدلهای روز دیدن کرده و آنها را به تن کنید بهتر است بدون صرف انرژی و زمان ارزشمند خود به صورت آنلاین از مجموعه جدیدترین مدلهای لباس زنانه از سایت هات ناز اولین وبسایت تخصصی لباس زنانه در ایران دیدن کنید.