21 مرداد 1397



بسم الله الرحمن الرحیم

در مطالب قبلی به چند مورد از بایدها و نبایدها و قوانین لباس پوشیدن که بسیار ساده و ابتدایی بودند اشاره کردیم.

 در ادامه می خواهیم به چگونگی انتخاب رنگ در لباس و به خصوص لباس شب اشاره کنیم.

اگر می خواهید در یک مهمانی زیباو تک و شگفت انگیز باشید با ما همراه شوید تا توضیحاتی جالب در رابطه با انتخاب رنگ لباس ارائه دهیم:

انتخاب طرح و رنگ لباس مجلسی زنانه و دخترانه و لباس عروس اصفهان نقش مهم در شیک پوشی فرد دارد.

 حتما برای شما اتفاق افتاده که قبل از خرید چند رنگ خاص را مد نظر داشته و هنگام خرید تلاش می کنید که لباس موردنظر یکی از رنگها را داشته باشد 

لباس شب معمولا بی هدف به رنگ های مختلف نیستند.

در حقیقت رنگ های مختلف معانی متفاوتی دارند .اگر تصمیم دارید در مراسمی مثل عروسی اقوام و دوستان و یا یک مهمانی شرکت کنید ولی هنوز در انتخاب رنگ لباس خود تصمیمی نگرفته اید

ما را همراهی کنید :

رنگ سیاه:رنگ سیاه به شما وقار و جذابیت می دهد..سیاه رنگی است کلاسیک و زیبا و هیچ گاه از مد نمی افتد.رنگ سیاه شما را لاغرتر نشان میدهد.

پس خانم هایی ک دوست دارند لاغرتر بنظر برسند می توانند از این رنگ استفاده کنند...اما سرتاسر مشکی نپوشید.

میتوانید از کیف و کفش قرمز و کمربندقرمز در لباس خود استفاده نمایید.

اگر پوستی روشن دارید می توانید از این رنگ استفاده کنید.رنگ پوست روشن در لباسهای به رنگ تیره بسیارخوب بنظر میرسند.

حتی میتوانید برای انتخاب مانتو از این رنگ استفاده کنید و با فروش مانتو در اصفهان به فردی شیک پوش تبدیل شوید.

رنگ سفید: سفید یعنی خلوص و یکرنگی و نشانه معصومیت است. کسانی که رنگ سفید را انتخاب میکنند میتوانند همه رنگ دیگری را با لباس خود ست کنند چون سفید با همه رنگی ست میشود .

رنگ سفید شما را چاق ترنشان می دهد خانم های لاغر بیشتر میتوانند از این رنگ استفاده کنند اگر پوستی برنزه دارید می توانید از این رنگ استفاده کنید واز رنگ های تیره خودداری کنید

رنگ قرمز:قرمز به معنای شور و اشتیاق است و به شما هیجان و انرژی میدهد قرمز رنگ عشق است چون رنگ قرمز باعث تند شدن ضربان قلب و تنفس می شود .

رنگ قرمز باعث جلب توجه می شود و کسی که رنگ لباس مجلسی اش قرمز است ملیح تر به نظر میرسد .

رنگ قرمز شخص را کمی چاق تر از سایز واقعی نشان میدهد.رنگ قرمز برای کسانی که پوست سفید دارند مناسب است و آن ها را جذاب و زیباتر نشان می دهد.

رنگ قرمز رنگ پر زرق و برق است و باعث می شود نقص های صورت شما بیشتردیده شود و اگرتن مناسبی ازقرمز را انتخاب نکنید ممکن است چهره شما بیمار و رنجور به نظر برسد پس در انتخاب رنگ قرمز با توجه به ویژگی های خود دقت کنید و اگر به رنگ قرمز علاقه دارید سعی کنید  از تن مناسب خوداستفاده نمایید مثلا میتوانید از تن زرشکی استفاده نمایید.

رنگ آبی: از پرطرفدارترین رنگ ها آبی است آبی رنگ صلح و آرامش است و باعث آرامش شما می شود آبی از آن دسته ازرنگ هایی است که خیلی راحت با رنگ های مشکی سفید زرد و یا حتی زرد ست میشود .

خانم های با اندام ریز بهتر است ازرنگ روشن آبی شامل آبی آسمانی و فیروزه ای استفاده کنند. بر عکس خانمهای با اندام درشت بهتر است از رنگهای تیره آبی شامل آبی لاجوردی و سرمه ای استفاده کنند تا آنها را لاغرتر نشان دهد.

رنگ سبز: رنگ سبز قدرت دید را افزایش میدهد رنگ سبز نشاط آور و آرامش بخش است پوشیدن رنگ سبز اضطراب را از شما دور می کند رنگ سبز تیره احساس بزرگی و قدرت ایجاد میکند .رنگ سبز با رنگ های سفید مشکی آبی زرد و قرمز هارمونی دارد و راحت با رنگهای دیگر ست میشود.

از آنجایی که مجموعهای از رنگهای سرد در کنار هم ممکن است احساس منفی به فرد منتقل کند

انتخاب رنگ های گرم در کنار آن راه مناسبی برای ایجاد تعادل است مثلااگر لباس شما سبز پر رنگ است میتوانید از رنگ متضاد قرمز در کنار آن استفاده کنید و اگر لباسی به رنگ سبز روشن دارید رنگ بنفش بهترین انتخاب برای پوشیدن همراه با آن است.

رنگ زرد :رنگ زرد بیانگر شادمانی است و انرژی مثبت به اطراف خود پخش میکند اما باید توجه داشت اگر همه لباس های خود را به رنگ زرد انتخاب کنید نتیجه معکوس خواهد داشت و موجب خستگی چشم می شود از رنگهای خنثی در ست کردن با زرد انتخاب کنید به عنوان مثال می توانید با یک مانتوی مشکی شال زرد انتخاب کنید

. دوستان عزیزم در این مقاله سعی کردیم تا جایی که امکان دارد در مورد رنگ ها و تاثیر آن بر شما صحبت کنیم امیدوارم بعد از خواندن این مطالب بهترین و مناسبترین رنگ ها برای لباس خود انتخاب نمایید و در مجالس به زیبایی بدرخشید