04 شهریور 1397



بسم الله الرحمن الرحیم

پوشش در کشورهای مختلف نسبت به فرهنگ و تمدن آن کشور متفاوت است.

در کشور ما با توجه به تنوع و حضور اقوام مختلف این تنوع پوشش بیشتر به چشم می‌خورد .

به خاطر همین است که اگر یک پوشش و فرم مشخص در ادارات استفاده نشود با پوشش های متنوعی در محیط کار مواجه خواهیم شد که این زیاد خوشایند نیست.

 یکی از پوشش هایی که برای خانم ها استفاده می شود مانتو است. مدلهای مختلف مانتو برای مکان های مختلف طراحی می شود از مجالس گرفته تا ادارات دولتی که شما باید با توجه به شرایط و مکان مورد نظرمدل مناسب خود را انتخاب نمایید .

در مطالب قبلی در مورد مانتو سنتی (اصفهان و تهران) صحبت کردیم و چند نمونه را مشاهده کردیم.

 در این قسمت سعی داریم در مورد فرم مانتو اداری (اصفهان و تهران) و فروش مانتو در اصفهانصحبت کنیم.

 با ما همراه باشید

مانتو اداری برای بانوانی که بیرون از منزل مشغول به کار هستند بسیار حائز اهمیت می باشد از این رو بانوان کارمند سعی دارند لباسی را انتخاب کنند که در عین راحتی جذابیت و زیبایی خاصی به آنها ببخشد .

مانتو فرم اداری یک لباس کار است که باید ویژگی‌های خاص خود را داشته باشد که در محیط کار بتوان از آن استفاده کرد مانتو فرم اداری باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر مقاومت که در طول سال باید داشته باشد باعث جلب توجه مشتری یا همان ارباب رجوع شود که یکی از عوامل مهم در جذب مشتری برای ادارات یا فروشگاه ها می باشد .

در انتخاب (مانتو اداری اصفهان و تهران )به دو نکته مهم باید توجه داشت :

1-رنگ    2-جنس

1-با توجه به اینکه فرم مانتو اداری باید درطول یکسال کاری استفاده شود باید از نظر رنگ به گونه ای باشد که باعث خستگی و افسردگی نشود.علاوه بر این باید به این نکته توجه کرد که انتخاب رنگ در جذب مشتری بسیار تأثیرگذار است.

 

 2- جنس باید به گونه ای باشد که کارمند در آن احساس راحتی نماید و همچنین به گونه‌ای باشد که کارمند در طول مدتی که از آن استفاده می‌کنند خراب نشود و دارای کیفیت مناسب باشد.

هنگام خرید مانتو فرم اداری زنانه( اصفهان وتهران) توجه داشته باشید که مدل هایی از قبیل مانتو فرم اداری یقه هفت ساده -یقه هفت پاگن دار- یقه انگلیسی -یقه آرشال بیشترین فروش مانتو در تهران در نوع  مانتو اداری هستند .

مدل های یقه هفت مخصوص فصل گرما و مدل یقه آرشال مخصوص فصل سرما هستند .

بیشتر مانتوهای اداری هم رنگ و هم جنس با شلوار هستند .

در انتخاب پارچه برای این مانتوها بیشتر باید از پارچه های  آهار دار مثل کتان و فاستونی استفاده کرد.

 در این قسمت چند نمونه (فرم مانتو اداری اصفهان تهران ) را قرار دادیم .

  امیدوارم بتوانید بهترین الگو را برای خود انتخاب نمایید.