07 آذر 1397



.اصفهان یکی از شهرهای بزرگ ایران است .اصفهان شهر تاریخ و هنر است و علاوه بربناهای تاریخی دیدنی دارای مراکز خرید بسیار خوب و متنوعی میباشد.

در ادامه به انها اشاره خواهیم کرد......

خرید مانتو در اصفهان

اگر قصد خرید مانتو در اصفهان را دارید دستتان خیلی باز است چون در اصفهان در تمام مراکز خرید و خیابانها مانتو فروشی پیدا می شود.

اگر دوست دارید گزینه‌های متفاوتی برای انتخاب داشته باشید می‌توانید به خیابان نظر بروید .

خیابان نظر در هر فصل سال حال و هوای متفاوتی دارد.از حراج و خرید پالتو در فصل زمستان گرفته تا مدل های مختلف موجود در ماه اسفند و خرید عید.

با دور  شدن از خیابان نظر وجود مجتمع های مختلف در سرتاسر خیابان چهارباغ بالا پیشنهاد دیگری برای خرید مانتو و پالتو در اصفهان است ک به چند مورد از انها اشاره می کنیم...

 مجتمع اوسان -مجتمع  تجاری پارک -مجتمع تجاری کوثر

  • مجتمع اوسان: این مجتمع واقع در خیابان چهارباغ بالا و جنب کاخ سعادت آباد است و کسانی که قصد خریدو فروش مانتو در اصفهان را دارند  می‌توانند از تنوع مانتو در این مجتمع استفاده کنند...

 

  • مجتمع تجاری کوثر :از جدیدترین مراکز خرید در اصفهان می باشد این مرکز مناسب برای خرید انواع لباس مجلسی در اصفهان مانتو و کیف و کفش می باشد.

 

 

در سرتاسر خیابان چهارباغ عباسی مانتوسراهای متفاوتی وجود دارد که خانم های خوش پوش می توانند به آنها مراجعه کنند و با توجه به سلیقه خود خرید کنند.

از مراکز خرید در خیابان چهارباغ عباسی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد :

مجتمع تجاری انقلاب -مجتمع تجاری شهر- مجتمع تجاری آزادی

  • مجتمع تجاری انقلاب :خانم های خوش سلیقه و شیک پوش برای خرید مدلهای مختلف مانتو و لباس مجلسی و لباس عروس اصفهان می‌توانند از این مجتمع دیدن کنند و مطابق با سلیقه خود خرید کنند .

طبقه دوم این مجتمع شامل فروشگاه های متفاوت لباس مجلسی -مانتو و لباس عروس میباشد که شما می توانید از انواع مدل ها و نمونه ها دیدن کنید و بهترین خرید را داشته باشید.

مجتمع تجاری شهر: یکی از مهمترین مراکز خرید است که بورس انواع مانتو و لباس می باشد کو کسانی که قصد خرید مانتو در اصفهان رادارند می‌توانند از این مجتمع دیدن کنند.

مجتمع تجاری آزادی :یکی دیگر از مراکز خرید در اصفهان است که مرکز فروش کت و شلوار و مانتو و لباس در اصفهان برای تمام گروه سنی می باشد.

دوستان عزیزم این چند مورد از مهمترین مراکز خرید در اصفهان بودند که به شما معرفی کردیم

در ادامه با ما همراه باشید